söndag 9 september 2007

Vad blir det för middag ikväll.

Sitter här i min lilla hörna i kafeterian.

Ledarna och dom få föräldrar som följt med sitter här och dividerar om hur vi lägger upp planen för middagen ikväll.

Förslag någon?

Juhanni tycker att det är för sent att äta på båten och föreslår att äta här i hallen där vi ätit de andra målen. Nackdelen är att det i så fall blir samma som vi åt till lunch.

Ludde föreslår Mc donalds, men hur gör vi med bussen? Vi blir hämtade här kl 19.45. En ide är att en åker med bilen och köper med sig till alla och tar med tillbaka hit.

Johan vill verkligen inte äta på båten för att de har så dålig mat och dålig service. Han tycker att maten där ser ut som kattmat.

Angelique och Susanna vet inte vad dom vil äta.

Christer han vill äta här, på Mc donalds och på båten. Ove säger inte så mycket men jag tror han är inne på Christers ide.

Anders säger att han vill ha en räkmacka och en pilser på båten.
Ove höjer på ögonbrynen och utbrister -det ska jag ta. Stefan vaknar till och instämmer.

Själv är jag inte så hungrig just nu, det känns som jag just har käkat ett påse med karameller, fast karamellerna intog jag som ögongodis. Målen som gjordes i semin var riktigt smarriga kan jag säga.

Inga kommentarer: