fredag 7 september 2007

Svettigt.

I första halvan av andra perioden tar Oilers (finska laget) ledningen med 3-2.

Matchen präglas av tufft och hårt spel.

Vi är det bättre spelande laget, men motståndarna är tuffa och spelar på våra misstag.

Ca 12 min in i andra kvitterar vi. Mål Alex (jag är säker nr 21) pass från Filip.

De sista 3 minuterna är grymt intensiva.

Vi är närmare en ledning fast Oilers kommer riktigt riktigt nära sista 5 sekunderna.

Matchen slutar 3-3.

Kul med bra och tufft motstånd. Och mot lag man aldrig mött tidigare.

Nästa match börjar klockan 13.00.

Jag kan säga att det är nog tur att inte Irene och Lotta följde med för de hade inte pallat se den här matchen ;-)

1 kommentar:

Lotta sa...

hej hej Finland jaa det är nog tur att jag inte är med men ni ska veta att jag är lika nervös här hemma går omkring som en äggsjuk höna och kollar klockan hela tiden...lycka till i nästa match och en stor kram från Lotta