söndag 9 september 2007

Intervju med Kim

Hej Kim, grattis till jätte segern nyss i kvarten. Komentera matchen kort för mig.
Motståndet var väl inte på topp, men vi gör en riktigt bra match. Vi använde oss utav hela laget och producerade framåt från början till slut.

Du har fått en ny vänster vinge i Leijon. Och tillsammans så producerade ni en himla massa poäng idag. Hur många blev det totalt?
Låt mig se...............en, två hm jag tror att det blev åtta poäng tillsammans.

Kim jag har noterat att samtliga i laget undantaget Alexandra gräver efter något i brallan där fram. Vad är det ni söker efter?
Kliar på grabbarna, kollar hur dom mår och så.

Vad då grabbar?
Ja mina grabbar heter Hans och Robert.

Öhh?

Kan du avslöja någon rolig egenhet som någon av dina lagkamrater har?
Vi har tystnadsplikt inom laget.

Har du någon som du vill hälsa till?
Älsklingen Felicia och mamsen och pappsen och syrran.

Inga kommentarer: