söndag 9 september 2007

Hemma igen

God morgon alla.

Har inte varit hemma så länge är jätte trött egentligen men kan inte sova. Ludde och Alexandra bara dök ner i sängarna direkt när vi kom hem. Undrar om de ens hann ta av sig skorna?
Det bara bubblar och snurrar i min skalle hela tiden. Känns som jag blivit beroende av detta bloggeri. Det kanske beror på att jag fick sluta så abrubt med skrivandet igår efter finalen.
Det tog ju liksom inte slut bara för att jag loggade ut. Jag gick omkring under hela båtresan med ett block och en penna i handen. Jag försökte snappa upp så mycket som möjligt. Så därför har jag svårt att sova nu, jag tittar på mitt ner kluddrade block och undrar hur jag ska få ihop det här till en vettig sammanhängande text.
Det kommer att ta en bra stund för mina ögon börjar gå i kors nu.

Ha tålamod för det kommer mera. Det kommer en summering av hemfärden..

Inga kommentarer: