söndag 9 september 2007

Intervju med Johan

Johan du är yngst i båset med dina 20 år. Hur är det att vara yngst?
Det känns bra, jag kan reta gubbarna.

De andra är farsor till spelare i truppen men du är storebror. Är det inte svårt vara ledare till sin lillebror?
Det är ett kul sätt at umgås med honom. Samtidigt så tycker jag att jag kommer laget väldigt nära med tanke på att jag inte är så mycket äldre.

Ger Ludde dig något utrymme i båset eller tar han bara över liksom?
Det handlar nog mer om att ta utrymme. För mig är det här en skola och Ludde är min professor.

Nu till dagens kvartsfinal. Vad gäller?
Vi ska göra en krigarinsats och få igång spelet, och köra över motståndarna.

Hur har du det med kärlekslivet då? finns det någon?
Nej men jag söker;-) det är bara att ringa;-)

Vem vill du hälsa till då?
Till syrran som fyller trettio år, till farsan som är i Israel, till morsan som är på landet, och till de andra brorsorna som är hemma.

Inga kommentarer: