söndag 9 september 2007

intervju med Christer

Godmorgon Christer. Du ser pigg ut!
Skenet bedrar...

Du Christer du är ju med i ledarstaben, vad är din uppgift egentligen?
Just nu känns det som man är en allt i allo.

Vad menar du med det?
Som gubben i lådan typ.

Vadå ska du roa och underhålla truppen eller?
Ha ha ha, skämt åsido jag har många små sysslor.

Du har varit med länge i staben, hur länge sedan var det du började egentligen?
Jag var materialare i herrlaget tre säsonger och eftersom Ludde spelade i herrlaget då så såg jag att med lite vilja så kan man kombinera herrlag och flaggskepp så tog jag helt enkelt rygg på honom.

Men då har ju du ett SM-Guld som materialare i herrlaget då?
Ja 2004 vann vi.

Grymt! Klart Flaggskeppet ska ha en allt i allo, gubben i lådan som tagit SM-Guld i båset.
Du, nu måste jag gå och kolla om ungarna behöver något.

Vill du hälsa till någon?
Helene och Viktor

Tjing

Inga kommentarer: