fredag 7 september 2007

Första dagen.

Klockan ringer 7.00.
Frukost 7.30.
Buss hämtar 8.00.

Morgonen börjar med att Ludde letar febrilt i sin trunk efter sina jeans utan resultat.
Konstigt att han inte hittar dem när han inte packat ner jeansen.

Kul tänker jag, nu ska jag behöva stå ut med ett grinit morgon humör.

Listig kvinna som jag är så springer jag ner före till samlingen och jag möter mitt mål nästan direkt.

Jag ber Marcus Lundberg att lägga sin arm om coachen när han kommer ner, tindra med sina choklad bruna ögon och le på det där nallbjörnsmjuka sätt som bara Mackan kan och säga..

- hörde att du glömt dina jeans. Du får gärna prova mina och låna dem.

Sagt och gjort. Coachen smälte och dagen räddades.

Tack Mackan. Du har en upp på mig ;-)

Frukosten var ungefär som på båten.

Ägg Ägg Ägg ......................

och gröt till Danne.

Femton minuter till match start.

Återkommer.

Inga kommentarer: