söndag 9 september 2007

Intervju med Daniel "babbel"

Du är den siste i truppen jag intervjuar.
Sist, minst, yngst. Kommentar?
Inga kommentarer.

Nej men ärligt, du kanske är minst men du är grymt stor på planen vad gäller din teknik. Vems gener har du fått?
Morfars.

Ludde säger ofta att du är en grym "vinnarskalle" vad menar han med det?
Kanske för att jag hatar att förlora mer än jag älskar vinna.

Tror du att du är lite lik Ludde vad gäller vinnarskalle biten?
Kanske det.... (säger han med ett flin)

Du har gnällt på din nya fina match tröja hela helgen. Vad är problemet?
Den är annorlunda.

Hur då annorlunda?
Mitt namn är mindre än de andras på tröjan och det är ett annat material.

Ja men din tröja är ju mindre än alla andras för att du är ju liksom mindre. Vad menar du egentligen?
Mackans tröj nummer är lika stort som mitt, men hans namn är mycket större.

Hur många flickvänner har du?
Oj, så kan du inte fråga!

Kom igen nu ärligt.
Okej tre!

Vem hälsar du till?
Alla tjejer och till min familj.

Inga kommentarer: