söndag 9 september 2007

Angelique och Susanna tar över rodret.

Angelique och Susanna sitter här och maler bredvid mig och vill intervjua mig. Jag lämnar över datorn till dem en stund................

Hur känns det att ha bloggat hela helgen?
Just nu är jag ganska seg i huvudet, men jag tycker givetvis att det varit jätte roligt. Jag är glad över att så många uppskattar mitt bloggande.

Har du något skinn kvar på fingertopparna?
Ja det har jag, men jag har faktiskt lite ont i axlarna.

Det känns som om du varit lite hemlig med din dator. kan man lita på att allt som står i bloggen är sanningsenligt och inte modifierat?
Ja ni kan lita på mig (hon skrattar)

Det är skönt att höra.

Du har intervjuat alla i laget. Har du blivit överraskad av något svar från alla dina intervjuer?
Ja mycket. Tex Daniel, hur han jämför sin tröja med Mackans. Han väljer alltså att jämföras med den störste i laget hur sjukt kul är inte det! Sedan så var det kul att höra Modous röst, och hans djupa svar när han fick frågan om hur han tyckte att det var att turnera i Finland.

Hur föddes iden till din blogg?
Jag tycke först synd om alla som inte kunde följa med. Då slog det mig att man kanske kunde rapportera lite på detta vis. Alla har ju varit med förr så det är lätt att se framför sig vad som försiggår här när man kan läsa om vad som händer. Dessutom så tänkte jag att jag hade velat kunna följa gänget trots avstånd om jag inte hade haft möjlighet att åka med.

Hur tänker du koppla av på båten på vägen hem?
Jag ska försöka umgås med dem jag gillar bäst. Nämligen det gåtfulla folket ni vet ;-) Fast dom vill väl inte umgås med mig så jag får väl försöka vara lite vuxen då.

Inga kommentarer: