torsdag 6 september 2007

Dan före doppar dan.

Eller, kylli pylli kax mittää musta pippori som det heter på Finska! (tror jag)

Jaha, då är det avresa imorgon bitti. 06.30 ska vi samlas i terminalen.

Skönt att vi får frukost på båten vilket innebär att jag och Alexandra får sovmorgon till 05.00. Vi krullhåriga måste ju platta håret och det tar ju en stund.

Ikväll kommer tvillingarna hem till oss. De ska slagga över så man kan säga att de också får sovmorgon trots att de inte behöver platta sina hår....

Fast kanske smyger jag in till dem och testar att platta en slinga ;-)

För övrigt så såg jag Steffo Törnqvist på Biblioteksgatan idag. Han är mindre i verkligheten.
På tv ser han så "big" ut men det kanske är en videscreen effekt. Vad vet jag?

Ykkös kannava (på återseende) Tror jag?

Inga kommentarer: