måndag 10 september 2007

Terminalen

Jag minglar runt bland grabbarna på terminalen och ställer lite frågor.

Mackan, pappa är en av dem som brukar höras mest på läktaren. Har du saknat hans röst?
Inte direkt, jag hör ju honom varje dag så...
Det har varit en lugn och avkopplande helg.

Leijon, du sa till mig förut att du kommit till oss för att du vill vinna. Nu har du lyckats vinna två cuper i rad. Komentar tack.
J-vligt skönt!

Nilsson, du har värsta blåtiran. Vad har du gjort.
Jag fick en klubba i ögat i semin.
Gör det ont?
Nej.

Raye, du har vägrat mig en intervju hela helgen. Är du rädd?
Nej jag har inte hunnit med, jag har ett ansvar:-)
Men jag vill att du berättar hur det gick till när du skulle köpa bananer till laget.
Jag berättar sen, på båten.

Filip, kan du trolla för mig?
Har ingen kortlek.

Crippa, tycker du att Alexandra ska hålla på och platta håret eller tycker du att hon ska ha sitt självlockiga hår?
Hon är snyggare i sitt självlockiga hår.

Mathias, har någon av tanterna därborta nypt dig i kinderna ännu?
Nej.

Nadji har du ringt din mamma?
Jag har ingen mottagning.

Inga kommentarer: