lördag 8 september 2007

Angelique och Susanna

Fick besök i cafeterian av Filip och Roopes morsor.
Jag passar på och intervjuar dem.

Hallå morsor hur mår ni?
A. Toppen, aldrig mått bättre. (är det någon som är förvånad? hurtbullen har talat)
S. Jag mår bra.

Börjar ni få träsmak där bak ännu?
A. Inte alls. (förståss)
S. Lite kanske...

Hur tycker ni att kaffet smakar i den här kafeterian?
A. För min smak för svagt. Jag föredrar starkt kaffe med mycket arom.
S. Det är typiskt Finskt kaffe, så jag tycker att det är gott. (Tacka fan för det hon är ju finska)

Det ryktas bland farsorna att ni tänker sjunga karaoke ikväll. Stämmer det?
A. Vilken låt vill ni höra.....
S.Vart har du fått den informationen ifrån?

Ja bland farsorna så klart. Hallå?!

Vi möter HLS i nästa match som börjar kl 16.00 finsk tid.
Vad hoppnas ni få uppleva den matchen?
A.Vinst förståss finns inget annat!
S. Dito!

Vill ni hälsa till någon/några där hemma?
A+S Vi hälsar till alla andra föräldrar och syskon som är där hemma och hejar på avstånd.

Inga kommentarer: