lördag 8 september 2007

Antes farsa Anders

Va roligt! Nu kom Anders in i kafeterian. Jag tar ett snack även med honom.

Halloj Anders. Hur är läget?
Jo det är bra.

Är du nöjd med turneringen so far?
Jag tycker att första matchen var lite si så där. Ludde tog tag i bitarna efter den matchen och grabbarna kom in i andra matchen med en annan inställning.

Vem Sover du med?
Raye.

Ååå då ligger ni och pratar om Eva och Lotta på kvällarna då?
(ett stort smile) Jo det gör vi.

Klacken är väldigt liten för första gången i flaggskeppets histora. Vad tycker du om det?
Det saknas lite röst resurser. Tex Lundbergs och Muftigs.
Dessutom så får jag hela tiden samtal från farsorna på hemmaplan. De vill ha match referat.

Men Anders hälsa dem att de kan läsa på min blogg;-)
Bloggar du?

Vill du hälsa till någon?
Jag vill hälsa till alla andra föräldrar där hemma.

Och vem mer?
Ja till frugan då;-) William och Ida

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack papsen att du tänker på oss här hemma...krama Andreas från oss puss puss