söndag 20 april 2008

Semifinaler

Efter en sen eller tidig natt eller morgon eller hur det nu var skulle ju vi till två semifinaler.

Jag packade iväg mig från globen imorse för att bege mig till Salem för att se Alexandras match. Ludde blev hämtad på hotellet för att åka till Viksjö för att coacha Flaggskeppet.

Alexandras match vill jag inte kommentera för jag är arg över hur vi förlorar den på och då kanske jag råkar såga något/någon, oj nu gjorde jag visst det ändå. Torsk, Punkt!

Team Flaggskeppet å andra sidan lyckades slå ut Högalid ur Mitt i cupen och är därmed i final som spelas under nästa helg i Botkyrkahallen.

Den matchen såg jag inte men enligt rapporter så var det inget snack om vem som skulle till final!

Jag läste på "Högans" gästbok att Danne Sturk som tydligen är någon slags mental tränare skrivit något i stil med "eftersom vi är ett stridsskepp så är det lätt att sänka ett Flaggskepp"

Vill ju inte vara skade glad eller så, men Danne det krävs även "ammunition" för att sänka skepp.

En vecka återstår av den här säsongen;-)

Inga kommentarer: