fredag 18 april 2008

Äntligen final morgon

Jag har sovit som en prinsessa inatt bortsett från en timme mellan 2 och 3 då jag vaknade med ett ryck och behövde stirra upp i nattaket för att gå igenom dagens match i mitt huvud ännu en gång.

Det är morgon, och nu skall jag upp på vinden och plocka fram mina Balrogflaggor. Jag ska packa min väska med mina party kläder. Jag ska ta en lång ducsh där jag tänker sjunga upp på ett sätt som kommer att väcka hela grannskapet. (Måste ju ladda stämman inför matchen).

Grannarna kan gott vakna nu, det är gårdstädning hemma idag och i vanlig ordning så missar vi den. De lägger ju fanskapet alltid när vi har innebandy. De får skylla sig själva!

Jag känner mig så taggad, är Ludde, Mange och Balrogbrudarna laddade som jag är idag så tar det hem skiten!

Nä, nu jävlar............

Inga kommentarer: