söndag 20 april 2008

Lite bilder.


Efter matchen snack på hotellet.


Ludde tröstar Sara.


Och mer snack.


Mange och Ludde. Mange är förresten pappa till min Rebecca och Ludde är som de flesta vet Alexandras pappa.

Hur många har sina barns pappor i samma bås?


Rebecca var i fin form på festen, och här tar hon ett snack med Adam Grane.


Stefan och Erik har rest vårt nya hus och de ville gärna följa med på match och fest. De diggade Balrogs damlag skarpt och har lovat att supporta hela nästa säsong!


Våra tjejer var vackrast på festen helt klart!

Svärmorsorna festar loss!
Våra ungar Alexandra och Oscar måste vara nöjda med sina svärmorsor;-)

3 kommentarer:

mie sa...

Härligt Majsan :-) Paxa 5 platser vi kommer allihopa!! Vilken ära att få tillhöra Balrogklacken en så viktig dag!
Hoppas Kim är spelbar då :-)
Ja du missade något, men jösses vad Ludde skällde på sina pojkar (rättvist) de hade dålig koll på sina byten ett par gånger innan utvisningen men de gjorde ett bra jobb på planen.
Vilket lag!! ;-)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

MoggMaster sa...

Hej, vad kul att se att jag är med på bild. Jag står precis bakom dej och Charlotte på nedersta biden. Jag tror att vi hälsade på varann men jag var ju lite för överförfriskad. Din blogg var kul att läsa iaf. Jag har en ny blogg. http://metrobloggen.se/mogges

Tack och hej.