torsdag 24 april 2008

Jobb Jobb Jobb

Den här veckan jobbar jag på Gastronord/Vin Nordic mässan och det innebär att jag har fullt upp dygnet runt.

På dagarna står man i montern och snackar med kunder och på kvällarna/nätterna tar man ut kunderna på stan!

Tur är att den här mässan går vart tredje år, den är ganska slitsam!

Jag trodde att jag skulle få glömma allt vad innebandy är under denna vecka, men vad händer?

Den förste som dyker upp på mässan är ingen mindre än Mr Peter Kokocha.
Tydligen så är han i samma bransch som mig och är med under mässdagarna som utställare för Italienska delikatesser.
Idag kom det fram en dam som jag aldrig tidigare träffat och undrade om det inte var jag som ofta springer i Botkyrkahallen. Det visade sig att damens dotter var kompis med Lisah Samuelsson!
Och tydligen såg ALLA finalen för ALLA (såna jag känner och inte känner) har ett behov av att fråga mig på mässan varför Balrog släppte sin 3-1 ledning.
Mina fötter värker och mitt huvud är väck......
Jag längtar till på lördag!
Då spelar Flaggskeppet final;-)

Inga kommentarer: