lördag 5 april 2008

Nio inlägg

Nio inlägg har det blivit hittills ikväll med detta inräknat.

För er som läst från det första inlägget så vet ni varför jag skrivit så många på en gång. Jag skulle ju försöka mig på en Johan Sjöstrand lite så där på skoj, men jag känner att jag inte orkar mer nu och inponeras samtidigt över hur människan (Johan) pallar skriva så mycket under en och samma kväll.

Jag har ju inte på långa vägar skrivit så mycket och innehållsrikt som Johan, men jag känner mig nöjd ändå;-)

Du Johan, du har bjudit in andra bloggare att skriva gästinlägg på din blogg. Nu bjuder jag in dig att skriva ett gästinlägg på min;-)

Det vore en ära om du ville skriva något här hos mig! Det är ju trots allt du som inspirerat mig ikväll;-)

Nu börjar klockan närma sig "framme" vid Botkyrkahallen för vårat fantastiska damlag och jag tror att jag skall åka ner dit och möta upp med lite Balrogflaggor och finalsång.

Någon som vill hänga med?

Inga kommentarer: