fredag 7 mars 2008

Vilken ära

Ludde for iväg med spelarbuss uppåt landet igår (fredag) med sina Balrogbrudar för att spela sin sista match i grundserien. En serie som för övrigt redan är vunnen för Balrogs del och som de flesta som har koll på innebandy redan känner till.

För min del blev det inte mycket action på hemmaplan just igår (fredag). Jag har ju haft mina små febertoppar i veckan och igår fick jag nog toppen som hade den högsta kalibern hittills.

Det är så typiskt mig att må hyfsat bra dagtid, tillräckligt för att kunna arbeta för att sedan när jag kommer hem bara bryta ihop i en svettig feberfrossa.

I min fredagssoffa hände inte mycket, jag ömsom sov, ömsom sneglade på Let`s dance. När första halvan var avklarad så passade jag på att lägga mig och det tog inte lång stund innan ZZZ infann sig.

Eftersom jag inte är någon ungdom längre, innebär det att trots att jag äntligen har all tid i världen att sova ut på morgonen så vaknar jag pigg som en lärka i ottan.

Det var tur för mig att Johan Sjöstrand hade värsta skrivorgien på sin blogg igår kväll för det har medfört att jag har haft en skön och rolig läsorgie denna tidiga lördagsmorgon.

När jag kom till slutet av min läsning så hade Johan listat sina topp 10 bloggare. Jag läste intresserat och kände att Johan hade prickat några utav mina favoriter väldigt bra.

Plötsligt så vid plats 6 så läser jag MITT namn.

Jag blev helt chockad!

Nu när chocken har lagt sig så inser jag att det är jättesmickrande att få vara med på Johans lista där det finns så många duktiga och läsvärda bloggare.

Här nedan har jag klistrat in Johans motivering.

6. Maria Rodriguez Lundins blogg
En nykommling som inte behöver be om ursäkt för sig. Marias blogg håller hög klass och ger en intressant insyn i hur det är att vara innebandyförälder. Den här bloggen är på listan för att stanna.

Nu kanske fler kikar in på min blogg och då får fler möjlighet att lära känna dessa fantastiska spelare som jag i huvudsak följer.

Flaggskeppet. Balrog P-92

Jag tror inte, jag VET att många utav killarna i det här gänget kommer att synas i större sammanhang framledes.

Nu ska jag ha lite kaffe sedan ska jag skriva vad som är på G denna helg!

Inga kommentarer: