fredag 28 mars 2008

Gästblogg: i huvudet på David

Hej.

Alex och Kim står och flåsar mig i nacken, Modou sitter - tro det eller ej - och läser en bok om Henke Larsson och de andra är väl antagligen på rummen och spelar Guitar Hero. Christer och Johan diskuterar med Max om hans slutspelskägg, det börjar bli riktigt grovt nu. Kim har till och med färgat sitt, men Maksis är fortfarande grövre. Det är nog mer än vad jag har på benen.
Vad gör jag? Jag sitter här i lobbyn bloggar.

Idag hade vi match mot Stanstad, och vi vann med 6-5. Jag var faktiskt ganska nervös och jag visste att det skulle bli tufft. När vi ledde med 5-3 och de slog in 5-4 och 5-5 tänkte jag faktiskt på Sanktanfinalen. "Helvete", tänkte jag.. men det löste ju sig ändå. Imorn är det frukost 08.00, och sedan semi och därefter ska vi väl dra till Lager 157. Finalen spelas runt.. 20.00 tror jag. Där ska vi va! Jag vägrar förlora.

Med överdrivet trevliga hälsningar
/ David (Sveriges bästa målvakt)

PS. Jag vill hälsa till mina vänner hemma i Botkyrka. Johan vill inte hälsa till någon med det vill Christer - han hälsar glatt till sin mamma, och till Helenes syster. Hejhej! DS.

Inga kommentarer: