onsdag 26 mars 2008

4 träningstimmar.

Tänk att få ha ALLA sina favvospelare samlade under en och samma träning en hel onsdagskväll! Det är få förunnat att få uppleva något sådant.

Först körde brudarna några övningar och David fick vakta den ena kassen.


Sedan så tränades det lite olika konstellationer i boxplay samt powerplay. Killar vs tjejer och vice versa.



David fick störst träningsdos ikväll, men grabben är grym. Han pallar!



Kapten Max som fyllde 16 år igår har odlat slutspelsskägg. Det skall börjas i tid baskemej;-)



Nadji berättade för mig att han lagt till min blogg på sin favoritlista och passade på att visa mig sin läskigaste grimage. Grabben fattar inte att han bara blir lite sötare;-)



Ante ville inte vara sämre och visade sin grymma blick. Nu kommer hans mamma att bli skraj!



Minne och David är två individer som jag diggar skarpt. Minne var lite orolig för att inte bli bra på bild "ostylad" men kvinnan är vacker som en ros även direkt efter ett träningspass.



Ena tvillingen Kim Olausson fick ett hårt skott mitt på det manliga klockspelet. Han låter hälsa att ena "grabben" den han kallar för "Hans" mår efter omständigheterna bra. Den andra polaren "Robert" är dessvärre lite tagen efter smällen.

Det finns en intervju med Kim som jag gjorde under Masteraidan cup där han berättar lite om just "Hans och Robert" som ligger under ettiketten "Intervjuer spelare" för den som vill läsa.

Imorgon lägger jag ut den utlovade statistiken från P-92.

Inga kommentarer: