lördag 29 mars 2008

Gästinlägg: Alexandra

Inför finalen,
nu sitter jag här på läktaren i Falu Kuriren 1 och väntar på att finalen för pojkar 92 i Lunarstorm Cup år 2007/2008 skall starta. Stämningen på läktaren är än så länge ganska lugn men jag tror att det kommer bli en match med mycket tryck från läktarn då de båda final-lagen har breda hejar-klacker. Själv ska jag inte sitta på läktaren och heja utan jag sitter med på bänken som stöd. Jag är faktiskt lite nervös trots att jag inte deltar fysiskt men eftersom att det här är första gången Balrog är i final i detta, stora event så pirrar det lite extra i kroppen.

Detta kommer bli en final som heter duga!

Heja Balrog!

/ Alexandra

1 kommentar:

mie sa...

GRATTIS till ditt hjärtelag Alex! Ta åt dig en liten tugga av äran du med för du är och förblir en viktig kugge i ditt lag, även om du tyvärr inte längre kan/får delta rent fysiskt som du själv kallar det ;-)
Hällsa killarna så gott för de är väl värda den här segerkaramellen.
Festa och njut!!
Ett stort grattis även till Ludde och tränarstaben runt killarna!