fredag 28 mars 2008

Intervju med Kenta

I skrivande stund sitter ledarstaben och alla föräldrar som följt med till Falun i hotellbaren och sumerar kvarten. Eftersom jag sitter jämte vårt nyförvärv Kent Corneliusson så passar jag på att ställa lite frågor till honom.

Kenta, din premiär med Flaggskeppet. Spontan kommentar?

Det var riktigt kul att få vara med och framförallt att se glädjen när killarna vinner.

Hur togs du emot av killarna i laget?

Första frågan var... vart vill du ha flarrorna!

Vadå, hälsade dom inte på dig?

Jo det gjorde dom sedan. Det är ett riktigt skönt gäng.

Var det någon skillnad mot när du kör med herrlaget?

Jag tyckte att det var skönt att återigen få höra Luddes stämma;-)

Ja ja, men Kenta är det någon SKILLNAD mot herrlaget?

Ja nu får man vara med i ett vinnande team igen;-)

Det var en skitjobbig match tyckte vi på läktaren. Var du nervös?

Jag var nog lite små nervös under hela matchen fram till deras timeout (som togs efter vårt 6-5 mål) sedan så kände jag att vi hade grepp om matchen och då kunde jag slappna av.

Varför ställer du upp på "Flaggskeppet" egentligen?

För att det är Flaggskeppet och för att det är Ludde. Dessutom så finns det inte mindre än 3 killar från min "by" (Vagnhärad) i laget. Jag ser att en del utav killarna i Flaggskeppet kommer att gå hela vägen och jag brinner för Balrog.

Du är en klippa som är guld värd!

Tack.

2 kommentarer:

power by P sa...

Saadaerja!!!

Nu aer det bara 1 match kvar tills
turneringen boerjar....

Koer haart!!!


power by P

Maria sa...

Nej men Perre!

Kul att du har hittat hit;-)

Dig kanske man skall skriva ett inlägg om!

Nervigt var det i kvarten. Nu får killarna visa vad dom normalt kan om vi skall lyckas med detta!

Kram på dig PBP ;-)