onsdag 26 mars 2008

Ikväll ska jag...

ner på träningarna och känna spelarna lite på pulsen. Jag vill vara dem nära nu när det börjar hetta till. Vill vara delaktig på något sätt

Först tränar damerna och jag har kirrat ett litet "semifinalkit" till dem.

De skall få en varsin skoväska laddad med lite braåha prylar.

Den här tjejen är väldans kul att ge grejer till för hon blir alltid så himla glad, och det är så sjukt kul med en glad Sara;-)

Efter damträningen så går Flaggskeppet på banan. De laddar inför Lunarstorm Cup som går i Falun kommande helg.

Jag ska ta ett litet snack med grabbarna och se om jag kan skriva lite om deras tankar inför helgen som jag i så fall plitar ner här lite senare.

Nu drar jag till Botkyrkahallen,

Tjing

2 kommentarer:

Thomas M sa...

Hej Maria!
Eftersom du har paus i bygget kan jag meddela att KEGES har lagt ut bilderna ifrån innebandyn. Det finns en sjukt bra bild på dig när du visar lite känslor mot domaren.
Håller givetvis på Balrogtjejerna nu när Angels inte kom till slutspel. Har dock mer fokus på herrarna just nu. Vi får se hur långt Täby FC når efter den fantastiska matchen mot Storvreta. Lyckas dom nu att trolla bort Europacupmästarna AIK också. I vilket fall som helst så får jag se ett utav "mina" favoritlag i Globen.
Ha det gott så syns vi på nästa mässa.
Thomas, trevliga tysken, Mann

Maria sa...

Nej men Fritz! Vad kul att du har hittat hit;-)

Godmorgon yxskaft! Jag har ju redan lagt ut den bilden här i bloggen.

Om du bläddrar ner lite så ser du. Dessutom så syns din ryggtavla tydligt, fast det står inte Frits på den det står Palokangas.

Vilken mässa är nästa mässa???

// Maria