onsdag 27 februari 2008

Zone Cup

Kommande helg (29/2-2/3) Spelas Zone Cup. Arrangör är Råsunda IF och matcherna kommer att spelas i de olika hallarna som finns i Solna med omnejd.

I år ser startfältet riktigt vasst ut i P-92 klassen. Förutom vårt härliga "Flaggskeppsgäng" så kommer även dessa lag att delta. Bele, Täby, Vendelsö A, Vendelsö B, BOO KFUM, Råsunda, BK Aros, Järfälla, Haninge, Åkersberga och sist men absolut inte minst våra "bröder" från Södertälje.

Vi kommer att spela i grupp 1 där även Bele, Täby och Boo spelar. Ni kan läsa mer om grupperna och matcherna på Zone Cup sidan.

Våra gruppspelsmatcher spelas enligt följande.
  1. Fre 29/2 Solnahallen B 21.30 Balrog-Täby
  2. Lör 1/3 Råstaparkhallen 10.30 Boo KFUM-Balrog
  3. Lör 1/3 Solnahallen B 16.30 Bele Barkarby-Balrog

Jag vet inte i vilken utsträckning jag kommer att kunna följa Flaggskeppets matcher eftersom jag inte bestämt mig för om jag ska följa med Ludde och Damlaget i helgen.

Damlaget har två bortamatcher i helgen. De möter Karlstad på Lördag och Rönnby på söndag.

Hur det än blir så vet ni som jag håller stenhårt på att jag är med om än inte fysiskt så åtminstone mentalt.

Lycka till alla Balrogs spelare och ledare. Kör så det ryker!

Inga kommentarer: