tisdag 5 februari 2008

Räknare

Idag för en vecka sedan hjälpte David Samuelsson (min klippa när jag behöver it-support) mig att sätta in en räknare på antal besökare på min blogg.

Jag var lite nyfiken på hur många det är som egentligen läser det jag "ordbajsar" ;-)

Jag måste säga att jag är helt förbluffad över det faktum att tom dags datum har 899 st sökt sig till min blogg!

Jag vet inte hur jag ska hantera det, ska man tacka för visat intresse? ska man känna sig orolig och undra vilka det är som egentligen läser eller ska man helt enkelt ta det som en komplimang?

Iiiingen aaaaning som en viss liten Oscar Kjerrman brukar säga!

1 kommentar:

mie sa...

Jag roar mig med att läsa din blogg och blir alltid lika glad åt dina kommentarer och tankar, ditt beskrivande sätt och din glimt i ögat/texten.
Fortsätt roa mig men framför allt fortsätt för att du själv tycker att det är kul :-)