måndag 25 februari 2008

Oj då!

Titta vad som står att läsa i en av mina favorit innebandybloggares blogg!!!

Johan Sjöstrand heter han och skriver så här i sitt senaste inlägg.

Det känns väldigt smickrande att Johan länkar min blogg till sin lista samtidigt som det är lite skrämmande måste jag säga.

Possitivt är att många fler får möjlighet att lära känna framtidens innebandyspelare redan nu. Balrogs P-92 lag även kallat Flaggskeppet, är ett mycket talangfullt och spelskickligt lag.

Samtidigt gäller det väl att passa sig för vad man skriver så att jag inte råkar trampa någon på tårna.
Att människor har olika åsikter är lika säkert som att Högalids (P-92) bägge tränare står i sitt bås och coachar i sina virkade toppluvor;-)

Hur som helst.... lite glad blev jag i alla fall när jag läste Johans blogg;-)

Inga kommentarer: