fredag 4 januari 2008

Medan jag väntar.

Har haft en lugn och skön morgon. Det var lite kallt i bingen dock inatt och jag vaknade till flera gånger av att jag blev förvånad över att mina fötter inte hittade till Ludde som brukar värma när jag fryser.

Vendelsö har en liten skara föräldrar som följt med sina grabbar till Gothia cup. Eftersom jag har några timmar att slå ihjäl och ingen shopping lust så fick jag följa med dem till sin match.

Fick åka med Målvaktens mamma och pappa. Det kändes lite konstigt att sitta bland dem som skriker "heja Viken" men det gick bra ;-)

De var snälla och omtänksamma och de kollade noga med varandra om jag åkt med tillbaka så att ingen skulle missa mig.

Sådant uppskattar Majsan!

Vendelsö vann sin gruppmatch med 4-1.


Jag har fått ett samtal från Alexandra där hon på 3 sekunder sade;

Vann 4-2 gick sådär har ingen tid hej då.

I love you to gumman :-)

Har även sprungit i hop med en pappa från Åkersberga som sade mycket fina och trevliga saker om oss i Balrog.
Han kände igen mig och var lite fundersam på vad jag gjorde här med tanke på att flaggskeppet inte deltar i denna cup.
Han visste att jag var mamma till Alexandra frågade intresserat hur hon skulle fortsätta med sin innebandy och hade till och med koll på att jag spelade med det Spanska landslaget i VM som gick i våras.

Apan känner ingen alla känner apan!

Nu längtar jag faktist efter min Ludde gubbe ;-)

Inga kommentarer: