måndag 21 januari 2008

Länge sedan

Det var ett tag sedan. Killarna spelade match i 91 serien förra helgen och den missade jag.

Kommande helg spelar vi 3 matcher. På lördag borta mot Vendelsö b, och på söndag först hemma mot Järfälla kl 12.00 och sedan 14.00 91 match borta i Västertorp.

Samtidigt på söndag så har Ludde och damlaget match 13.00 "hemma" i Nyköping! fråga mig inte varför. Sedan samma kväll möter jag och mitt eminenta C-lag Hammarby hemma i Botkyrkahallen kl 20.30.

Det är som ketchup effekten, först så kommer ingenting, sen så kommer ingenting och inget nu heller och plötsligt så kommer allt!

Jag har iof sig sett några matcher sedan sist. Jag har sett Alexandra spela med Balrogs flickor 92 och juniorer, och jag har sett tre dammatcher.

Igår (söndag) så såg jag dessutom Högalid vs Vendelsö b. Ett litet ryck vi fick bara Ludde och jag. Vi var på väg hem efter dammatchen (mot Kais Mora som vi fö vann) och fick för oss att åka och titta på "vår" son (svärson) Oscar.

Usch! den matchen gillade jag inte! jag tycker inte om dryga oödmjuka spelare och ledare.

Det skall bli kul att se lite flaggskepps matcher igen. Jag har saknat er killar. Ni skall inte tro att Majsan sviker er för att hon inte varit nere på ett tag. Jag kommer till helgen och vem vet, kanske dyker jag upp redan på någon träning i veckan.

Jag har nämligen fixat en liten "januari present" till er;-)

Inga kommentarer: