torsdag 3 januari 2008

Göteborg

Sitter här på mitt jättestora hotel rum mol allena. Vilket slöseri på resurser egentligen. Har varit här sedan igår morse på konferens, bor jätte fint i ett rum som är större än Rebeccas lägenhet på söder och har i princip bara utnyttjat 1 kvadrat utav härligheten.

Ett tips, håll utkik i påsk efter Santa Marias nya lansering av,

"Trend kryddor" More. by Santa Maria

Följande smarrigheter kommer att finnas i kryddhyllorna framöver.

  1. Cacao & Chili
  2. Chili & Lime
  3. Mango Curry
  4. Orange Pepper
  5. Pasta Basilico
  6. Rock & Sea Salt
  7. Sweet Heat BBQ
  8. Triple Pepper
  9. Wasabi & Sesame

Mina kolleger lämnade mig kl 18.00 och har åkt till sina hem och jag har stannat för att vänta in min Ludde med sitt Dam lag som anländer någon gång i morgon (fredag) em.


Det visar sig att Vendelsö A haft den goda smaken och bokat in sig på detta hotel ;-)

Jag har träffat Rille (skäggis ni vet) och Berta och några utav hans lagkamrater. De spelade en match i em som de vann med 5-1.

Passade även på att kila ner till Scandinavium för att se Pixbo VS Storvreta. Den matchen vanns av Pixbo med 7-3.

Ingen höjdar match! Ganska tråkig faktiskt.

Satt tillsammans med Cecilias föräldrar som rest hit från Kalmar för att se sin svärson Mika Kohonen. Skönt med sällskap.

Tack Cissi för att du fixade biljett till mig!

Hot chocolate soup with vanilla ice cream (cacao & chili)

MUMS

Inga kommentarer: