fredag 28 december 2007

I väntans tider

Eftermiddagen börjar lida mot sitt slut.

På shoppingfronten så har jag hittat en jättefin liten coktail klänning som jag ska ha på mig på nyårsafton. Intressant va ;-)

Alexandra fick en stund med sin Högalid Oskar, och killarna har spelat spel, glidit runt och badat som ni sett på mina inlagda bilder.

Just nu sitter vi alla föräldrar uppe i ledar sviten och fikar. Vi försöker ge lite tips till ledarna hur de skall göra i åttondelsfinalen som vi skall spela ikväll mot Finska PSS.
Undrar om de lyssnar på oss?

Laget har varit och ätit korv stroganof på skolan och vi föräldrar har avnjutit italienska kulinariteter runt hörnet.

Stämningen är på topp och vi hoppas på en underhållande åttondels final.

Jag vet att det är många som kommer upp imorgon om vi går vidare i cupen och då vill jag uppmana er alla att ta på er era fina Balrog tröjor (de vi hade på Lunarstorm arrangemanget) vi som är här skall klä oss så.

Till er där hemma håll tummarna.

Tjing tjong

Inga kommentarer: