söndag 25 november 2007

Högalids Erik Olason

När jag ändå håller på och intervjuar spelare så passar jag på att även ta ett snack med Högalids kapten Erik som för dagen är klädd i en vacker Balrog tröja;-)

Hej Erik, och jätte tack för att du och dina lagkamrater ville ställa upp med vårt arrangemang.
Hur känns det egentligen att gå omkring med en Balrog tröja?
Ja man får ju en och annan pik, men det bjuder jag på. Stämningen är på topp.

När jag frågade om du ville ställa upp, vad tänkte du då?
Först trodde jag att det var ett skämt men sen insåg jag att det kunde vara kul. Hade ju ändå tänkt att vara här hela dagen och titta på bra innebandy.

Ni åkte ju tyvärr ut redan i steg ett. Varför gick ni inte vidare?
SIBF CUP (Lunarstorm cup) är en pajas cup. Det verkar som om förbundet inte vill ha de bästa lagen med så långt som möjligt när de bästa div 1 lagen är tvungna att slå ut varandra i början av turneringen.

Nu när inte ni är med hejar du på något annat lag?
Nej inte direkt, men det är mest underhållande att titta på när Balrog spelar.

Erik vilket lag tippar du som segrare idag.
Jag trodde på Södertälje först men eftersom de torskade mot Bele så tror jag på Bele nu.

Tack för pratstunden kila iväg och jobba nu :-)
Ja ja.

Inga kommentarer: