fredag 30 november 2007

Helg igen.

Så var det äntligen fredag.

16.45 Ludde och Alexandra har samling i Botkyrkahallen. Det är träning och jag stannar hemma som alltid och fixar med mat.

Ikväll ska jag även ta fram adventsstakarna. Inte för att jag känner någon vidare inspiration men traditionen kräver det.

Imorgon lördag har Ludde samling med damlaget 12.00 match mot Karlstad 14.00 i Botkyrkahallen. Det ska bli kul att se damerna hemma, det känns som dom bara haft borta matcher då Ludde tillbringat de senaste helgerna i buss endera på väg norrut eller söderut.

Lagom till dammatchen är slut skall flaggskeppet samlas, de har match 17.00 i Botkyrkahallen.
Hoppas damernas 57 betalande publik vill stanna och titta på lite mer fin innebandy. (damerna förtjänar mycket mer publik än de haft hittills iår.)

Lördag kväll ska Christer tydligen firas någonstans i Botkyrka. Det ska bli kul, är sugen på lite festligheter. Det var länge sedan.

Så söndag, dagen då man förväntas vila och återhämta sig så att man orkar med kommande vecka.

13.00 kommer folk på hus visning till oss. Vi ska flytta till sommaren men tydligen så vill folk köpa vårt hus redan nu.

Det betyder att trots fest på lördag så måste jag upp skapligt för att göra fint hemma inför visningen.

14.00 har Ludde samling igen. Damerna spelar idag mot Rönnby.
Spännande för de har vi ju haft svårt mot de senaste två säsongerna. Undrar vad Ludde kan tillföra här.
Denna match vill jag absolut se.

Ja så äntligen söndag kväll då, nej just det Alexandra har statslags träning i Kista.
Precis vad jag är sugen på!

Nåväl, det är snart måndag igen ;-)

Inga kommentarer: