söndag 25 november 2007

Alex Kjellbris

Ett litet snack med Alex Kjellbris från Bele Barkarby.

Hej Alex, grattis till segern nyss mot Södertälje.
Tack.

Ni har haft en tung start på säsongen.
Ja vi har haft en seg start men det känns som att vi är på gång nu.

Det var lite ställningskrig mot Södertälje kändes det som det stod 0-0 25 minuter in i matchen. Kan du komentera det för mig?
Vi hade svårt mot dom i Balrog Cup. Vi gjorde lite mål där trots att vi spelade bra. Inför det här mötet skulle vi ha tålamod och kämpa och då lossnar det till slut.

Nästa match är mot Balrog. Vad har du för tankar inför det mötet?
Det kommer att bli tufft och hårt. Bäst ork kommer att vinna.

Du är uttagen till träningstruppen i statslaget. Vad känner du inför det?
Det har varit mitt stora mål sedan 3 år tillbaka. Jag hoppas verkligen att jag kommer med till Västerås.

Det kommer du att göra;-)
*Alex ler*

När skall statslagstruppen spikas?
Nästa vecka.

Du luktar jätte gott Alex och det trots att du inte hunnit duscha efter matchen. Vad har du för parfym så att jag kan köpa den i julklapp till Ludde?
La coste red night.

Mums.

Tack Alex för pratstunden och lycka till i fortsättningen.
Tack.

Inga kommentarer: